jueves, 3 de enero de 2013

TANTRA (VERSION EN RUMANO)

Te doresc.
Corpul mi se cutremură
cu simplul fapot de-a mă gândi la tine.
Aş vrea să te ţin între coapsele mele,
delectându-mă cu sexul tău
şi făcându-te să te bucuri de al meu.

Să-ţi sărut buzele o dată şi încă o dată
Să-ţi mângâi pielea
şi să te simt
şi să înţeleg că exişti.
Şi demonstrându-ţi întreaga iubire
pe care ai semănat-o în inima mea.
Să-ţi spun la ureche că sunt reală,
că TE IUBESC,
că nu doresc o lumea fără tine.

Chiar dacă nu ştiu dacă asta va fi posibil cândva,
o doresc.
Pentru că ai devenit o parte importantă
a existenţei mele.

Mulţumesc pentru înţelegere,
citeşte-mă,
ascultă-mă,
să râzi cu mine.
Te iubesc intens, cu pasiune.
nebunia acestei iubiri ce- simt pentru tine,
este cea mai coerentă în existenţa mea.
Şi să pot dovedi într-un mod fizic,
dăruinndu-mă ţie,
va fi proba
că lucrurile pe care ţi le-am spus
sunt adevărate.
Vreau să întruchipez cu tine
toate închipuirile
despre care am vorbit
din minunata zi
când ne-am cunoscut.

Te doresc. Te iubesc.

Traducere de Daniel Dragomirescu (HLC)

No hay comentarios: